Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

twainy's take on the RTA mailer

Discussion in 'Multimedia' started by TheYak, Nov 22, 2007.

  1. Shamelessly stolen from twainharte, too piss funny not to share :LOL:


  2. At least it looks like they're nodding to each other! :grin: :LOL:
  4. LMAO :rofl: Thats Gold
  5. GOLD!!! :LOL:

    I reckon he'll miss him :wink:
  6. :)

    had to be done.
  7. Lovely piece of editing, mate, top marks.

    Of course that never happens in real life in the RNP :roll:.
  8. HAHA, nice work!

  9. here you go. round up of all the variations. had fun doing 'em. friendly reminder: your pics aren't safe! :p

    the original:









  10. Love your work, mate. :LOL:
  11. [​IMG]

    This is gold! "quick! counter-steer!"
  12. can anyone tell me the make of the bike i the 1st pic(original) isit an aprilla or the m4 agusta
  13. 'Tis a strange beast, that mailer, I can't figure out if it knows what it wants to be.

  14. aprilia?

  15. The blinkers should be sweet... dunno about the rest. Good point!