Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

they see me roll'n, they hate'n.

Discussion in 'Multimedia' started by twainharte, Jul 28, 2007.

  1. #1 twainharte, Jul 28, 2007
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2015
    well, i posted this pic in another thread and was asked wtf:

    here are the details:

    Biker stunts tie up freeways


    CHP targets motorcycle gathering

  2. some more pics of their antics:











    so any NR's interested in the "G-UNIT" style faux kevlar vest. whadya say, vic? add it to the merchandise page. great for NR group rides. :LOL:
  3. and just for laughs:


    nobody showed up!!!
  4. What a pack of tossers. That achieved nothing more than giving us all a bad name.
    THIS is what impound laws were written for!

    Regards, Andrew.
  5. this just gets pathetic the more i delve into it:

  6. #6 Justus, Jul 28, 2007
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2015
    Ruff Ryderz (West Coast) crew :cool:
    Awesome sight. [​IMG]

    LOL @ pic 4. Thats plain wrong :p

    :LOL: :rofl: :LOL:

    Ruff Ryders Kickin Back

  7. If only pic 4 was holding a cup of tea and cucumber sandwich.

    Perfect presentation :).
  8. :rofl:

    come on, vic. put me down for a:

    [​IMG] [​IMG]
  9. #9 Deadsy, Jul 28, 2007
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2015
    ^ Hahaha.

    Thanks for posting the details.

    Here's the Streetfighterz version :p :


    It amazes me that some of these rides actually seemed to be sponsored (Red Bull etc).
  10. #10 Justus, Jul 29, 2007
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2015
  11. awesome looked like fun :D
  12. Yeah I wanna be hardcore and stunt on the freeway :roll: kids.. :roll: :p
  13. I'm not going to say that its a very nice thing to do to hold up all the traffic like that, or that hey have any right to endanger other people's lives, but..

    CMON! if you can't see a degree of fun in this, they your inner child must have died.

    That and I'll concede this is definiately more of a 'guy' thing ;)
  14. Awesome bike skills displayed for sure!

    Not sure the blocking of freeways and pissing off every delayed cager with an itchy 911 finger was the best way to provide their chapter with profile.

    ...anyway, I'm just jealous... all my mono's are accidental :(
  15. Man, those guys are CRAZY!!!! Look at all that flesh!! Hardly a decent bit of protective gear in the whole lot!!!!
  16. maybe they are just so skilled they have no need, as they wont be crashing ;)
  17. They have their double R vests!!
  18. bah!!! Bloody kids these days!! Tell ya what, I got a strong mind to write a sternly worded letter to the president of that motorcycle club!!