Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

[NSW] HRCA Ride to The Entrance, Sun Jul 13th

Discussion in 'NSW' started by ForumBot, Jun 27, 2008.

  1. Added to Calendar by: Ed

    Meet At McDonalds, Windsor Road, McGraths Hill.

    Meeting Time: 8.30am Departure Time: 9.00am

    Route: Wisemans Ferry, Spencer, Mangrove Mountain, Kulnura, Wyong Creek, Tuggerah and then The Entrance for lunch.

    After lunch we will head back to Syd...

    ... more

    This is an automated posting of an Events Calendar entry.
  2. Ride to McGraths Hill ?? . . thats like 15km down the road ??? :?

    Let me know if you want the title editted !! :LOL:
  3. Bugger another weekend where i am committed to another activity. Maybe August will be better.
  4. Hi Micky,

    Not far away from my home.. :) I'm in again with HRCA... :p :p :p
  5. i will try to make this one :)
  6. Yeah should be in for this one :grin:
  7. Sounds Good .... count me in.

    John M
  8. will try to make this one :)
  9. :( cant make this one im outter for 6 weeks
  10. :eek: :eek:
    you were injured on a bike with 1/20 the capacity of your real bike?
    :cry: speedy recovery mate
  11. Damn damn damn

    I’m going to Forbes that weekend :( Was so tempted to go on this one.
  12. Will definitely be there! Enjoyed the previous HRCA ride
  13. Oh course you are in Bob, Magoo's bling can wait.
    I'M IN.
    For the ride that is. Girls are away so the wench will play!!!! :LOL:
  14. Last time ride to Entrance 80 people showed up, I guest this is one of the popular place for group ride with HRCA.


    Kim Rodger are you coming next week end (Sunday)?
  15. this might be a silly question but is this a Honda specific ride?

  16. Nope anyone on any bikes are welcome whether they are L or P plates. I'll see you there.
  17. Might be able to go to this one, also if i do go this will be my first HRCA ride. I'm also on my L's so i'll be limited to 80kph.
  18. HFK 80 bikes???

    add 1 more hehe
  19. yep ill be there looking foward to it
  20. Im in.
    but not necessarily be doing the full route