Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

new member

Discussion in 'New Riders and Riding Tips' at netrider.net.au started by eddie_mcguire, Sep 11, 2005.

  1. hey guys n gals
    ed here. seriously/ i know this could seem like a joke but it's legit.
    i just bought a GPZ900.
    i saw maverick in top gun rode one so i thought it'd be a good place to start.
    really lookin into gettin into the biking scene.
    got my license recently
    u guys look like a pretty good bunch of people.
    thought i might look at sponsoring the site if need be.
    i really appreciate what u guys do.



    however,
    i've never ridden a road bike before.
    just a couple of dirt bikes at jacana.
    any tips would be great.
    cheers,
    eddie
     
     Top
  2. Some tips, ok

    - DO NOT renew Mick's contract
    - DO NOT trade away our draft picks
    - DO loose some weight
    - DO give Eswen big tips

    and did I mention DO NOT renew mick's contract?
     
     Top
  3. gday Troll and welcome

    Cheers 8)
     
     Top
  4. he's already been blue-buttoned
     
     Top
  5. Well you should leave him be so we can have fun. I have heard that you are dynamite with pressing that blue button.

    Cheers 8)
     
     Top
  6. Deyago! We've got one for ya!
     
     Top
  7. As the phrase is offten uttered around here; Welcome to the nut house ;)

    Have fun tho :D

    PS. whats not a joke? oh, and what state you from, so we can see if you wanna come to coffee's and such :)
     
     Top

  8. Why what's he done wrong?
    You can't just blue button someone because they are famous and you are not.
    The blus button is for serious breaches of the terms and conditions like when a poster is abusive and offensive.
    This looks like it could be fun.
     
     Top
  9. damn right!
    pm me some tips asap!
     
     Top
  10. Dazza, hand on heart, this is the first time I've done that, honest. I know deyago loves it, but I just get so sick of these illiterate trolls.. (my 2c worth)
     
     Top
  11. Popcorn anyone? :D :D
     
     Top
  12. No need to PM.....

    - Look both ways when you cross the street
    - Do not run with scissors
    - Coat hangers and electrical sockets do not mix

    :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
     
     Top
  13. nice tips!
    seeing as youre so generous, how bout some money too?
    I acept:
    bank deposits
    cash
    cheques
    gift certificates
    bikes
    IOUs
    chocolate (p.s. all my clinkers seem to be green this batch!)
    monopoly $
    and most other forms of payment.





    Please, no PMs of sexual favors as they, and paypal, are the only forms i dont acept.
     
     Top
  14. fine. no more tips :(
    I feel so unloved.
     
     Top
  15. Um, dont eat yellow snow
    oh and the MOST important tip i'll ever give you ....
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Buy a Honda !

    :LOL: :p :LOL:
     
     Top
  16. You want a tip?

    Work hard and be good to your mother.
     
     Top
  17. Tip:
    Don't piss into a howling wind.
     
     Top
  18. There's never enough pink clinkers in a pack...
     
     Top
  19. i hate pink clinkers, but i love the green ones. Soon as i posted that, i kept coming up with pink ones :(



    This is the ONLY thread here that refers to clinkers.
     
     Top