Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

Calling all Photoshop experts or not - Lets see your before and afters

Discussion in 'Non-Bikes' started by goz, Dec 20, 2010.

  1. Righto, since i loved the last thread with us taking the piss at Bravus's expense, i want to see more of it, will do this once a month

    I have chosen a random pic from google images, save it and do your magic

    Heres this months pic


    Now get photoshopping :)
  2. Heres my version

  3. Too much on the eyes imo, goz. Otherwise brilliant effort.
  4. u dont like blue eyes? :D
  5. There's blue eyes and then there's blue plastic lmao

    Here's some natural untouched blue eyes as a reference :p

    Attached Files:

  6. Except that's a dude, sooo...
  7. A scientological dude at that ! :D
  8. cmon, less flaming and more photoshopping :D
  9. Nice work goz
  10. Here's mine...


  11. get lots more interest in grabbing a headline pic of a current issue.

    i'm sure some on here are chomping at the bit to have there way with the likes of julian assange, julia guilard, etc...
  12. i think my one wins. ;)



    Attached Files:

  13. Stupid photobucket! Not being very user friendly today. Anyway, here is my attempt. Poor girl, sorry who ever you are.



  14. ROFL
    It's actually a picture of me roughly 12 months ago during my 2 week stay in Gosford hospital. :grin:

    Attached Files:

  15. Finally!!..... lol.....

    Attached Files:

    • mj.
      File size:
      14 KB
  16. Here's my attempt.

  17. Damn it ! Apologies dude, though from the 'eyes only' previous pic it was a dead ringer for Cruise...well, there ya go !
  18. Delete upon request.