Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

Buenos dias mofos

Discussion in 'Welcome Lounge' started by JoeyPav, Dec 13, 2008.

  1. Signing up was gonna happen sooner or later so G'day to those of you who I know in the real world who are on here, and G'day to everyone else! :)

    Danielle, Charlie, Marisa, Nadia, Matt, Ryan, Shaun etc,

    Let me try n figure this profile stuff...

  2. err, welcome, err, I think ......
  3. Mofos? :roll:
  4. ;0

    hey loosa head.
    so glad u could make it.
  5. Gday Paul!
    Gday Pete!
    Gday Princess

    Princess, who's your dentist? Can I take you out some time?
  6. Melbourne riders may be a little over familiar, as well as quite friendly :)

    Welcome Joey

  7. ;0

    hahaha his a gr8 dentist ey.
    and yes pep u can take me out ;)
  8. Re: ;0

    huh? Oh dear.... God I hope you're sober for work next week :p

    And can you please... for the love of god... change that godamn avatar? I'm scared, and it's not very princess-like! :)
  9. ;0

    filter, i cant help the way i was born okay. it really is me :)
    and i just got asked out on a date.. the first date i ever been asked out on.
    omg im so excited :)
  10. Re: ;0

    me thinks you've given flamers all the bait they need :)
  11. I'd say welcome but I am not sure if I should interrupt the romantic mood that is being set. This could be the start of a wonderful friendship.

    Oh wtf. On behalf of the mofos, welcome to Netrider Joey.

    BTW Some of us here are older. Let's not forget the grandmofos.
  12. Re: ;0

    Princess, you're not a very good liar :p
    Filter don't worry, she looks nothing like her Av, she's gorgeous :grin:

    And so you should have, long before now!
    Go girl!! :grin:

    Ooops! Err, sorry Joey, welcome!! :oops: :roll: :LOL:
  13. Re: ;0

    I have the dubious pleasure of working with her :)

    You're the one who asked her out then? :LOL:
  14. '-

    u sure do have that honour. who knows for how long though....
  15. ¿usted habla al fcuker de madre inglés? :LOL:
  16. que pasa? why bring my mum into this mang? ju got juself a problem?

    haha jks

    im italian so only get bits of what ur saying... something about my mum being english?
  17. apenas tracción de su amigo de la pierna!
  18. i like nachos too :)

    welcome aboard, maternal intercourser :p