Welcome to Netrider ... Connecting Riders!

Interested in talking motorbikes with a terrific community of riders?
Signup (it's quick and free) to join the discussions and access the full suite of tools and information that Netrider has to offer.

2006 Yamaha R6 @ 17500rpm

Discussion in 'Multimedia' at netrider.net.au started by koma, Nov 8, 2005.

  1. Listen to this thing scream! (Not 56k friendly)



    Sounds like my ex-FZR at stratospheric redline except that from a 600 it's gonna send chills down your (ok, my) spine! :D
    Glorious, freaking glorious.
    :wink:
     
     Top
  2. OMG that sounds absolutely insane :twisted: .
     
     Top
  3. *DROOL* i so can't wait to upgrade to a ZX6R or something similar. MAN my ears are gonna thank me for it. Anyone got one of the ZX6R doing the same thing??? Man i love the sound of the distinct Kawasaki Induction Roar
     
     Top
  4. my 05 model redlines at 15,500 - I've seen that about twice since I've had it :LOL:
     
     Top
  5. Sounds like my old 3rd grade teacher dragging her fingernails down the blackboard :)
     
     Top
  6. God DAMN that sounds great! Who do I talk to to get my 900 to rev that high?
     
     Top
  7. Not bad for a Harley... :LOL: :p :LOL: :LOL:
     
     Top
  8. I dont know how I could tape it..... my digital camera would sound crap...
     
     Top
  9. Bah, still sounds like an angry mozzie on roids.

    Go the twins :)


    No hornet, not the Olsens
     
     Top
  10. I'm with ----------> Vic.

    How old are the olsen twins? :LOL:
     
     Top